Interim Management

U bent op zoek naar een ambitieuze professional die ‘out of the box’ durft te denken. Een leider die snel beschikbaar kan zijn, van aanpakken weet en zijn sporen ruimschoots in uiteenlopende disciplines heeft verdiend. Eén die beschikt over de kennis en kunde om een vernieuwende aanpak te ontwikkelen en te implementeren.

Hoe pak ik dat aan?

Verantwoordelijkheden en taken worden vastgelegd in een interim-managementplan met duidelijke doelen en heldere afspraken over het moment waarop de klus is geklaard.

Daadkracht en expertise zijn belangrijke succesfactoren voor een geslaagde interim-periode. Ik ga echter verder! Met gevoel voor de cultuur en de groeikansen van de organisatie zet ik duurzame rendement verbeteringen in gang.

Of het nu gaat over tijdelijke vervanging, waarneming van managementtaken, signaleren van ontwikkelkansen en groeimogelijkheden, doorvoeren van veranderingen, opstellen profiel, assessment en coaching van de beoogde opvolger.

Als tijdelijk niet echt ´tijdelijk´moet zijn!